Porady

Gdy fryzjer idzie do fryzjera

By 27 października 2020 No Comments

Wiele mówi się o pielęgnacji włosów klientów. O tym, jak zadbana i dopasowana fryzura wpływa na samopoczucie oraz podnosi pewność siebie. Często jednak pomija się bardzo ważny aspekt, czyli stylizację włosów samego fryzjera. To właśnie ona stanowi najlepszą wizytówkę salonu. Choć znane przysłowie wskazuje, że szewc bez butów chodzi, w tym przypadku jest zupełnie inaczej!

Wizytówka salonu fryzjerskiego

Klient, który pierwszy raz odwiedza Twój salon fryzjerski, dokładnie rozgląda się po otoczeniu. Wyposażenie wnętrza, profesjonalne kosmetyki do włosów, certyfikaty na ścianach – te elementy dają pewien komunikat o miejscu i pozwalają wysnuć wnioski dotyczące umiejętności fryzjera. Kolejnym etapem wstępnej oceny jest kontakt z samym stylistą fryzur. Możesz mieć pewność, że Twoje włosy będą aspektem poddanym dokładnej obserwacji.

Jak powinny wyglądać włosy fryzjera

Twoja fryzura może odpowiadać aktualnym trendom, ale nie musi. Równie dobrym rozwiązaniem będzie sięgnięcie po klasykę. Najważniejszym aspektem, który przyciągnie spojrzenia, będzie zdrowy wygląd włosów. Odpowiednia pielęgnacja to podstawa, a w oczach klientów Twoja zadbana fryzura stanowi pewną obietnicę – dzięki skorzystaniu z usług tego salonu, oni również będą cieszyć się zachwycającym efektem.

Gdzie stylizować włosy?

ciecie-wlosowW przypadku dużych salonów fryzjerskich warto skorzystać z pomocy współpracowników. Dzięki codziennej obserwacji działań i znajomości standardów miejsca możesz mieć pewność, że Twoje włosy będą w dobrych rękach. Sytuacja wygląda nieco inaczej w przypadku jednoosobowych salonów. Wtedy dobrym rozwiązaniem będzie spotkanie z zaufanym kolegą po fachu, który nada Twojej fryzurze oczekiwany kształt. To również dobra okazja do rozmowy na tematy zawodowe. Wymiana inspiracji, wspólna ocena trendów lub dyskusja dotycząca wyboru profesjonalnych akcesoriów fryzjerskich może być niezwykle pomocna przy rozwoju salonu. Dodatkowo, jeśli planujesz rozszerzyć swoją ofertę o kolejne zabiegi pielęgnacyjne, warto je przetestować w gronie zawodowców. Pozwoli Ci to udoskonalić technikę i ocenić rezultaty. Po takich testach Twoja wiarygodność w oczach klientów znacznie wzrośnie.